نگـــــارنده دل

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

نگـــــارنده دل
آخرین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ درد
  • ۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۱ پرچم
نویسندگان

سلمان فارسی

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ

گفتم نامت چیست ؟ گفت: سلمان!

گفتم از کدام دیار؟ گفت : فارس!

گفتم طریقتت چیست؟ گفت: هر جا که مولا پا بگذارد همان طریقت من است...


پ ن: سالها پشت سر سلمان فارسی ردپایی وجود نداشت چون به هنگام راه رفتن پشت سر مولا راه می رفت و حتی پایش را در جای پای مولا قرار می داد، ساده بگویم با ولایت راه می رفت...




۹۱/۱۱/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
₪نگـارنـده ₪

نظرات  (۶)

۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۲ ✿بنـتـ الـهـدی✿
باولایت تا شهادت
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۰۸ منتظر المهدی
فـوق العاده بود!
سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان خوزستانی ثبت گردید/
چشم به راه دریافت مطالب خوبتان هستیم/
با لینک ما دوستان ارزشی خود را با پاتق وبلاگنویسان خوزستانی آشنا نمایید/
باتشکر/.
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۰ صادق ابراهیمی

در اصل یعنی به کسی که می دونی بالاتر از توست، اعتماد کنی. قرآن هم این رو به ما یاد میده، وقتی به پیغمبر اکرم(ص) میگه: (( أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَى اللّهُ فَبِهُدَاهُمُ اقْتَدِهْ : آن ها کسانی اند که خدا هدایتشان کرد؛ پس به هدایت آنها اقتدا کن))

خیلی خوب بود. منم عین شما کارای مذهبی می کنم. اگه با تبادل لینک موافقین شما به اسم ((تا به حال اینگونه در مورد خدا نخوانده اید)) لینک کنین، بعدش بهم بگین با چه اسمی لینکتون کنم.

++++++++
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۱ باران خانوم
++

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی