نگـــــارنده دل

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

نگـــــارنده دل
آخرین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ درد
  • ۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۱ پرچم
نویسندگان

معامله

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ
اگـر اهـل معـاملـه باشیـم،
یـک شـب جـمعـه کـربـلا
بـه همـه عــمر
مـی ارزد...
۹۳/۰۳/۰۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
₪نگـارنـده ₪

نظرات  (۸)

سلام علیکم.

امام موسی بن جعفر (ع) می فرمایند:

از ما نیست و به ما بستگی روحانی ندارد آنکس که دنیای خود را برای دینش یا دین خود را برای دنیای خویش ترک گوید.

بحار، جلد 17، ص208

ایام تسلیت...

فراوان التماس دعا.

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۳ ... خادم الزهرا

حدیث قدسی است که خدا به حضرت موسی (علیه السلام ) وحی کرد :

 یا موسی ! من کان ظاهره ازین من باطنه فهو عدوی حقا"

و من کان ظاهره و باطنه سواء فهو مومن حقا"

 و من کان باطنه ازین من ظاهره فهو ولیی حقا

 

یا موسی ، هر که ظاهرش زیباتر و با زینت تر از باطنش باشد او حقا دشمن من است. و هر که ظاهر و باطنش یکی باشد او حقا مومن است  و هر که باطنش بهتر از ظاهرش باشد پس حقا دوست من است.

۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله روزی هرساله اتون باشه

۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۸ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
** عید سعید مبعث بر شما وبلاگنویس محترم مبارک باد **
با تصویری زیبا در رابطه با این عید سعید در خدمت شما عزیزان هستیم!
موفق و پیروز باشید
یا حق
واقعا می ارزد ...

اللهم ارزقنا کـــربـلا
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۲ ... خادم الزهرا

رحمت خدا بر سید مرتضی آوینی که چه زیبا قلم زد و نوشت :

قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا...

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۷ کــربــ بلایی محـب
سلامـ
خداقوتـــ
در هوایت بیقرارمــ
سر ز کویت بر ندارمــ
روز و شب را همچون خود مجنون کنمــ
بروزمـ با "اَللّهُمَّ ارْزُقْنا کربــ بلا "
التماس دعا
یازهراکربـــ بلا ان شاءالله
یا حسین شهید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی