نگـــــارنده دل

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

هیـچ یعنـی مـن، وقتـی که "تــو" را بگیـرنـد ز مـن..!

نگـــــارنده دل
آخرین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ درد
  • ۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۱ پرچم
نویسندگان

دوستت دارم، به همین سادگی!

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷ ب.ظ

دوستت دارم هایم را به شبکه های ضریحت گره زده ام!
کم است، می دانم!
ولی خالص ترین دارایی من است...
دوستت دارم، به همین سادگی!

۹۱/۱۱/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
₪نگـارنـده ₪

نظرات  (۴)

۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۳ ✿بنـتـ الـهـدی✿
دوستت دارم...
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۰۹ منتظر المهدی
****************
دوستـــــــــــــــت دارم...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۱ زهرا تقوی راد
سلام

دکترم گفته مریض است ،دلش راببرد
گره بر پنجره فولاد خراسان بزند
 

دوست داشتنت از دوست داشتن فراتر رفته آقای غریب

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا


ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی